wtorek, 9 sierpnia 2011

Ja i Angel trochę się dzisiaj pokuciłyśmy,więc chciałabym ją barddzo przeprosić tutaj w miejscu publicznym:
Angel bardzo cię przepraszam..!.
Mamy kilka nowinek dla was..!
1.Ja Era zaśpiewam piosenkę Ewy Farny Bez Łez,Angel zaśpiewa Seleny Gomez I love you love song.
2.Oluś będzie tańczyła do naszych piosenek i trochę śpiewała w hurze.
3.Niedługo będzie nowa rzecz na naszym blogu UWAGA:Będzie filmik nagrany przez Oluś na którym ja i Angel będziemy śpiewały piosenke Ewy Farny i Kuby Molęda-Nie zmieniajmy nic.
Dziękujemy za uwagę i prosimy żeby częściej państwo odwiedzało naszego bloga ;)

2 komentarze:

  1. Hey Girls ;p . Tu IHateYouManCalm . Tak właściwie nie wiecie kim ja jestem ale ja wiem kim wy jesteście ;D . Znam was ze school ;o . No więc radziłabym wam zrobić avki nagłówki itp itd. ;) . Konkursy .. Wtedy blog się będzie dobrze reklamował . Ja już przestałam pisać bloga . Mam nadzięję , że uzyjecie moich rad ;) . Narq ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiemy czy nam sie uda.
    i mnie (Era) mozesz znać ze szkoły ale Angel nie poniewaz ona chodzi do innej szkoły

    OdpowiedzUsuń